| by Stiri Tehnologie | No comments

Samsung Galaxy Watch 3- review

Samsung Galaxy Watch 3 este unul dintre cele mai bune ceasuri inteligente, are un ecran AMOLED luminos, are ajutoare de fitness si multe alte functii potrivite pentru antrenamentele tale zilnice, poate urmari somnul si instrumentele avansate de sanatate. Doar ca, multe dintre caracteristicile cele mai importante ale sanatatii nu vor fi disponibile la lansare.

Are o caractersitica EKG, precum cea a Apple Watch, care poate sa masoare tensiunea de la incheietura mainii, are un tracker care poate s detecteze nivelul de oxigen din sange. Samsung a primit autorizatia de a integra EKG, doar ca inca nu s-a spus cand se ma lansa in Watch 3 sau la Active 2. Asa ca, monitorizarea tensiunii este in curs de integrare, iar detectarea nivelului de osigen din sange va aparea la sfarsitul anului acesta, odata cu noua actualizare a software-ului. Doar ca 400 de dolari este o suma destul de mare, avand in vedere ca inca nu se stie sigur nimic, asa ca nu se stie sigur daca va avea pana la urma aceste 2 functii destul de importante.

Totusi, el poate sa iti puna la dispozitie 40 de antrenamente diferite, inclusiv inotul si va urmari automat 7 dintre ele. Pe ceas va aparea ceva care iti va arata cateva calorii ai ars si daca ai un timp mai bun decat cel din ziua anterioara. Doar ca va trebui sa setezi inainte informatiile pe care vrei sa le vezi in timp ce iti faci exercitiile, pentru ca ele nu se regleaza automat.Rezultate sau date se mai pot vedea din aplicatia Samsung Health.

Daca Galaxy Watch 3 nu va avea functiile de EKG sau de masurarea a nivelului de oxigen din sange, totusi mai are si alte functii referitoare la sanatate. Poate sa masoare nivelul de stres. Testul dureaza cateva secunde si trebuie sa iti ti mana nemiscata. Dupa ce iti va evalua nivelul de stres iti va da optiunea de a te relaxa un minut pentru a scadea nivelul.

Samsung spune ca bateria de la Watch 3 este capabil sa tina 2 zile, dar nu se stie daca chiar asa este. Dar acest lucru inseamna ca ceasul sa fie utilizat in mod normal, daca este prea folosit, automat bateria va rezista mai putin. Ceasul ofera oricum cateva sfaturi in ce priveste economisirea bateriei, adica dezactivarea locatiei, setarea luminozitatii scazute a ecranului.

Totusi, Samsung Galaxy Watch 3 este un ceas foarte bun pentru fitness, iar daca va avea si cele 2 functii, atunci va fi si unul dintre cele mai bune ceasuri in ceea ce priveste sanatatea. Dar daca este sceptic si nu ai incredere si totusi ai nevoie de un ceas inteligent pentu fitness si sanatatea, poti sa iei in considerare alte modele, un exemplu ar fi Galaxy Watch Active 2, care costa 365 de dolari si are aproape aceleasi caracteristici, dar este mai ieftin.